Typ motoru | Ventilátorem chlazený 1-válcový, 4-taktní motor (QMB139 s karburátorem) |
Zdvihový objem | 49,5 cm3 |
Vrtání x zdvih | 39 x 41.4 mm |
Kompresní poměr | 11 : 1 |
Maximální výkon | 2,4 / 7500 kW/ot.min |
Maximální točivý moment | 3,2 / 7000 Nm/ot.min |
Otáčky volnoběhu | 1600 - 1800 ot.min |
Převodovka | plynulá |
Spojka | odstředivá |
Zapalování | C.D.I. |
Startér | elektrický startér a nášlapný startér |
Zapalovací svíčky | NGK CR7HSA, CHAMPION P-RZ9HC |
Maximální rychlost | blokované 45 km/h; odblokované max. 60 km/h (údaj dle radaru na rovině) |
Celková délka | 1925 mm |
Celková šířka | 690 mm |
Celková výška | 1130 mm |
Pohotovostní hmotnost | 98 kg |
Rozvor kol | 1325 mm |
Velikost pneumatik | přední: 120/70-12 28B; zadní: 130/70-12 48B |
Palivo | bezolovnaté normal (95) |
Motorový olej | 4 takt |
Druh oleje | SAE 15W40 nebo SAE 10W40 (je vhodnější pro celoroční provoz) |
Obsah palivové nádrže | udává se 6 litrů; reálně cca 5,5 litrů |
Převodový olej | SAE 80 / SAE 90 (0,12l / 0,09l) |
Baterie | GTX5L-BS (bezúdržbová) |
Přípustná celková hmostnost | 248 kg - tedy cca 150 kg lze skútr zatížit |
Originální hlavní tryska v karburátoru | velikost 80, závit M5 |
Nastavení bohatosti směsi | 2,5 otáčky od úplného zamontování vzdušníku |
Podltakový ventil | matka se závitem M16 (16 mm) |
Reflektor | 12V 35/35W HS1 Halogenová žárovka |
Parkovací světlo | 12V 5W skleněný sokl 9 mm |
Přední blikače | 12V/10W Paticový sokl 15 mm |
Zadní brzdové světlo: | 12V/21/5W Paticový sokl 15 mm |
Zadní blikače | 12V/10W Paticový sokl 15 mm |